هی فلانــــــــــــــــــِِِ هی فلانــــــــــــــــــِِِ

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

هی فلانــــــــــــــــــِِِ

 

                  هی تو فلانـــــــــــــــــــــــــــی:

                   وقتی بهت میگم سراغم نیا

                   نه اینکه فراموشت کردم

                  یا دیگه دوست ندارم ...!@!

                  من فقط اینو فهمیدم :

                  وقتی دلت با من نیس

                  بودنت مشکلی رو حل نمیکنه ...!

                  فقط دلتنگترم میکنی لعنتـــــــــــــی ...!

                ................................................................................................................................ 

                

 



نظرات شما عزیزان:

fateme1375
ساعت16:34---17 مهر 1393
سلام اجی جونم امروز باهاش حرف زدم ولی خیلی عصبی بود دعا کن برگرده دلم براش تنگیده برا صداش برا قهراش برا اذیت کردناش...
پاسخ:سلام عزیزم از تموم وجودم برات دعا کردم بر میگرده ایشالا


رها
ساعت18:18---16 مهر 1393
همیشه باید حرفای آدما رو روزای اول ضبط کرد ...
بعد واسشون بذاری بگی...
عزیزم...
اون روز ها این زررررا میزدی یادته!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:22 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
هی فلانــــــــــــــــــِِِ

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

هی فلانــــــــــــــــــِِِ

 

                  هی تو فلانـــــــــــــــــــــــــــی:

                   وقتی بهت میگم سراغم نیا

                   نه اینکه فراموشت کردم

                  یا دیگه دوست ندارم ...!@!

                  من فقط اینو فهمیدم :

                  وقتی دلت با من نیس

                  بودنت مشکلی رو حل نمیکنه ...!

                  فقط دلتنگترم میکنی لعنتـــــــــــــی ...!

                ................................................................................................................................ 

                

 



نظرات شما عزیزان:

fateme1375
ساعت16:34---17 مهر 1393
سلام اجی جونم امروز باهاش حرف زدم ولی خیلی عصبی بود دعا کن برگرده دلم براش تنگیده برا صداش برا قهراش برا اذیت کردناش...
پاسخ:سلام عزیزم از تموم وجودم برات دعا کردم بر میگرده ایشالا


رها
ساعت18:18---16 مهر 1393
همیشه باید حرفای آدما رو روزای اول ضبط کرد ...
بعد واسشون بذاری بگی...
عزیزم...
اون روز ها این زررررا میزدی یادته!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:22 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
هی فلانــــــــــــــــــِِِ

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

هی فلانــــــــــــــــــِِِ

 

                  هی تو فلانـــــــــــــــــــــــــــی:

                   وقتی بهت میگم سراغم نیا

                   نه اینکه فراموشت کردم

                  یا دیگه دوست ندارم ...!@!

                  من فقط اینو فهمیدم :

                  وقتی دلت با من نیس

                  بودنت مشکلی رو حل نمیکنه ...!

                  فقط دلتنگترم میکنی لعنتـــــــــــــی ...!

                ................................................................................................................................ 

                

 



نظرات شما عزیزان:

fateme1375
ساعت16:34---17 مهر 1393
سلام اجی جونم امروز باهاش حرف زدم ولی خیلی عصبی بود دعا کن برگرده دلم براش تنگیده برا صداش برا قهراش برا اذیت کردناش...
پاسخ:سلام عزیزم از تموم وجودم برات دعا کردم بر میگرده ایشالا


رها
ساعت18:18---16 مهر 1393
همیشه باید حرفای آدما رو روزای اول ضبط کرد ...
بعد واسشون بذاری بگی...
عزیزم...
اون روز ها این زررررا میزدی یادته!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مهر 1393برچسب:, ] [ 17:22 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
تاريخ : <-PostDate-> | <-PostTime-> | نويسنده : <-PostAuthor->
<-PostContent->
برچسب‌ها: <-TagName->,

ادامه مطلب